onsdag 14. januar 2009

Nullkonferansen nærmer seg!

Nå er det kun få dager igjen til vi møtes i Alta. Vi er over 20 påmeldte og datarommet på Opus har en pc til hver, så det er flott! Vi har ordna med premie som skal deles ut, så til de av dere som ikke har fullført alle 23ting: dere har en knapp uke igjen til å fullføre, viss dere ønsker muligheten til å få kloa i premien :-)

Det blir spennende dager i Alta og jeg gleder meg! Det kan være lurt å tenke litt på hva dere ønsker at vi skal ta opp i løpet av de to dagene, - siden det er dere som bestemmer innholdet!

Og så en hilsen fra de som jobber på Alta videregående skole: Biblioteket ligger i samme bygg som Opus, så alle er velkomne til biblioteket i løpet av konferansen. Det regner jeg med at mange vil.

Vi ses snart - lykke til med siste innspurt!
Hilsen Anita

5 kommentarer:

Inger Lise sa...

Jeg gleder meg også til å dra til Alta, og nå er jeg ferdig med oppgavene!

Anita Steigre sa...

Hurra! Da er du med i trekningen :-)

Vibeke sa...

Konferansen er gjennomført og den var kjempebra! Bedre forståelse for flere av 23 tingene er ervervet og inspirasjonen har fått ny næring. Kjempehyggelig å treffe så mange flotte, interessante 23 ting deltakere.

Lillian sa...

Nå venter alle vi som ikke var med i Alta på rapport om både konferansen og vinneren.... ;)

Anita Steigre sa...

Flott at du er fornøyd, Vibeke! Og Lillian: informasjon om vinneren er lagt ut i nytt innlegg.

Til alle: send kommentarer og tilbakemeldinger på bloggen, så alle kan lese! Både gode og mindre gode ting :-)